ליברמן משתלח בנציגים החרדים: "כת שמתחפשת ליהודים"

    "מה שפה קרה בשנים האחרונות זה פשוט מסחר ביהדות. יש פה קבוצה של מאכרים ועסקנים שכל הזמן... אני אומר, מבחינתי הם גם לא יהודים"
    ישראל פריי 9 Comment on ליברמן משתלח בנציגים החרדים: "כת שמתחפשת ליהודים"

    יו"ר ישראל ביתנו במתקפה חריפה: "מה שפה קרה בשנים האחרונות זה פשוט מסחר ביהדות" • על גפני: "התגלמות של הסוחר, אחד שהוא סוחר ביהדות" • צפו

    "מה שפה קרה בשנים האחרונות זה פשוט מסחר ביהדות. יש פה קבוצה של מאכרים ועסקנים שכל הזמן... אני אומר, מבחינתי הם גם לא יהודים"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, התראיין לאבישי בן חיים, והעניק את נקודת מבטו "המלומדת" על היהדות הנכונה, ועל נציגי הציבור החרדי בכנסת. ליברמן משתלח בחריפות במגזר בכלל, וביו"ר דגל התורה בפרט.

    "מה שפה קרה בשנים האחרונות זה פשוט מסחר ביהדות. יש פה קבוצה של מאכרים ועסקנים שכל הזמן… אני אומר, מבחינתי הם גם לא יהודים, הם פשוט כת שמתחפשת ליהודים". אמר בכתבה.

    "אם אני לוקח אחד כמו היום יו"ר ועדת הכספים גפני הוא ההתגלמות של הסוחר. אחד שהוא סוחר ביהדות כל מיני דילים שסוגרים, ועוד כסף ועוד כסף ועוד תקציבים אני אומר לך הם כת. מסתפק בגפני כדגם של המתחפשים".



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      מה לעשות אבל הוא צודק.

    2. 8

      עוד אנטישמי אחד…………………….
      (ואתם לא צריכים להעלות וליתייחס לכל מילה שאומרים עלינו)

    3. 6

      זה לא הוצאת דיבה?
      ואבישי בן חיים- ממש הפכפך…. אסור להאמין לו…..
      פתאום נהיה נגד הציבור החרדי??

    4. 5

      מר ליברמן לא טוב לך תחזור לרוסיה. גם ככה אתה לא תיהיה היורד האחרון. הראשון היה זה ישראלפהלאטוב, ואתה תהיה ליברמן פה לא טוב, אנחנו לא נצטער. נסיעה טובה.
      בי.

    5. 4

      הרי לכם יו"ר של מפלגה שחשוד בפלילים, שוחד, קבלת דבר במרמה ועוד אינסוף סעיפים. ותאום…התיקים נגדו נסגרו – לכאורה בגלל חוסר ראיות ופתאום… כמעט כל חברי המפלגה שלו מוצאים את עצמם עם תיקים פליליים שמנים (שלא נסגרו).
      כל בר דעת יודע שבאוירת החשדנות לנציגי ציבור בארץ כיום, לא היה לו סיכוי לצאת נקי. איך הוא עשה את זה? פשוט סגר עיסקה עם חוקריו. מכר את חבריו למפלגה לחוקרי המשטרה תמורת סגירת תיקים.
      דרכו של ליברמן היא דרך אלילי ילדותו לנין, סטאלין, ברז'נייב ועכשיו גם פוטין. הקומוניזם שבחיקו הוא נולד וגדל. בו מעט עשירים נהנים על חשבון הרוב הפשוט. שיטה בה, לעם הפשוט זורקים כמה ממתקים עם כיכר הלחם היומי המחולק להם באדיבות השילטון. הממתקים? מאמרים בעיתון 'פרוודה' (בארץ – קוראים לזה 'ידיעות אחרונות' ו'הארץ') על היהודים בעלי האף הארוך המחזיקים שקים כבדים של דולרים המלוים בריבית ושותים דם תינוקות רוסיים להכנת מצות. (בארץ, היהודים הם החרדים).

      איווט, רוצה פעם אחת לחייך בחיים האומללים שלך? לך הביתה לרוסיה לסביבה הטבעית שלך – לטובתך. לנו לא משנה כי אתה לוזר מבטן ומלידה.

    6. 3

      כל הפוסל במומו פוסל
      ליברמן שמכניס המוני גויים לכרם בית ישראל מדבר מי יהודי ומי לא?
      גם לציניות יש גבול

    7. 2

      מזדהה אם ירון היקר

    8. 1

      מכתב למערכת:
      פספסתם בגדול!!!
      הכותרת הייתה צריכה להיות : ליברמן מודה; "אני לא יהודי".
      כשהוא אומר ש"גם" החרדים לא יהודים, במשמע בנוסף לעצמו גם הם לא יהודים.